Известие

Collapse
No announcement yet.

Helooo,Алфисти!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Balev Покажи съобщение
    Нямам хидравлика.Реика е.Но е мн мн тежък волана.До края на седмицата ще е в другия сервиз ,че в нашия само по тоците барат маисторите,и тогава ще видя от какво тропа и как седят нещата с волана.Компресията си я проверих около 11.5 на всички е с разлика от около 0.2-0.3 атмосвери.Маркучите още утре ще ги видя старателно.Мерси за съвета !!!
    Щом имаш добра компресия не е проблем да синхронизираш карбовете, ... но ти трябва спец или стенда с 4-те живачни стълба

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
      В ебай има преходници от 16в глави за карбове
      Ровя се сега и там да погледна как седят нещата.Ама нищо не намирам .Но не се отказвам толкова лесно.За синхронизацията разбрах за 4-те манометура за вакуума,но имало някакъв маистор в Пловдив дето мн ги правел .Бил познат на маисторите в сервиза, та ще видим тези дни да я свършим и тази работа...

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от Balev Покажи съобщение
        Ровя се сега и там да погледна как седят нещата.Ама нищо не намирам .Но не се отказвам толкова лесно.За синхронизацията разбрах за 4-те манометура за вакуума,но имало някакъв маистор в Пловдив дето мн ги правел .Бил познат на маисторите в сервиза, та ще видим тези дни да я свършим и тази работа...
        Манометри? Интересно как са ги уеднаквили и направили да не трептят. И то трябва да са вакуум метри
        Last edited by Stranger65; d.m.y г., 22:09. Основание: уточ

        Comment


        • #49
          това дето мери вакума се нарича синхронтестер и аз го използвам за синхрона на карбораторите при мотоциклетите,всеки майстор на мотори който си разбира от работата и има уредите може да направи синхрон.http:////flashkatalog1.louis.de/#
          Last edited by sciiv; d.m.y г., 23:35.
          вече без Алфа,но да видим до кога!

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от sciiv Покажи съобщение
            това дето мери вакума се нарича синхронтестер и аз го използвам за синхрона на карбораторите при мотоциклетите,всеки майстор на мотори който си разбира от работата и има уредите може да направи синхрон.
            За моторите бях забравил

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
              От 1.5 с 16в глави и карбове 40мм може да очакваш към 140-150 коня.
              Добре де, как ги изчисли, че ще дойдат тия коне, като сток 1.7 16V е 136 коня, а е повече от 200 кубика над 1.5 , откъде ще дойдат тия в повече коне?
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                Добре де, как ги изчисли, че ще дойдат тия коне, като сток 1.7 16V е 136 коня, а е повече от 200 кубика над 1.5 , откъде ще дойдат тия в повече коне?
                Боби, той ще пипне и валовете, и генерацията, и пълненето, и буталата, и маховика, и коляновия вал, и .... ще литне
                Сега да не ме баннеш

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                  Боби, той ще пипне и валовете, и генерацията, и пълненето, и буталата, и маховика, и коляновия вал, и .... ще литне
                  ...и ще литне маховика да утепа някой

                  Най-разумно е да се правят модификации по 1.3 боксер.
                  В италианския шампионат за 33-ки от години по правилник
                  се използват 1351 кубикови боксери, защото държат на модификации.
                  С един такъв двигател участниците в повечето случаи
                  изкарват цял сезон или 9 състезания подред.
                  Все пак шампионатът е малък...няма отбори,
                  а състезателите са с ограничен бюджет...точно като нас!
                  И е по-добре да си направиш здрава резачка отколкото
                  само резачка, защото за 1.7 трябват много пари, за да има траен резултат.
                  Причината за всичко това е само една:
                  Заводският 1.7 е тунинговано 1.3. Буталата и хода са
                  порастнали, а здравината не е останала същата,
                  а е намаляла поради сходната архитектура и използвани части.

                  Завършвам с това, че в нашия случай 16-те клапана са незаслужена екзотика и за портфейла на собственика и за самия боксер

                  П.П: За шампионата с 33-ките за тези, които са изпусналието:
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=23654
                  Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 02:44.
                  1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                  и делта

                  Comment


                  • #54
                    стига бе колега, що си мислиш че излиза по-скъпо и че 1,3 е по-здрав.а това за 16-те клапана как го реши и то за атмосферка.
                    точка

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      стига бе колега, що си мислиш че излиза по-скъпо и че 1,3 е по-здрав.а това за 16-те клапана как го реши и то за атмосферка.
                      Айде втори опит:
                      1) От 1.3 са взети колянов вал и биели
                      и с 4 mm по-големи бутала се е родил 1.5

                      2) Твоя 1.6 е взел от 1.3 биелите,
                      а коляновия вал е прекопиран от този на 1.3, но с малко
                      повече ход и се ползва и при 1.7
                      А после се чудим защо 1.6 и 1.7 хапват биелни лагери и
                      бутални болтове. Ами просто шийките на вала и самите лагери са от 1.3

                      3) Следващия път започвам да пиша за точни размери,
                      натоварвания и ускорения, за да се види, че 1.7 е прецакано прасе.
                      Засега ще издам, че доста от главоболията идват от
                      увеличеният на 72 mm ход в комбинация с късите биели
                      и големият ъгъл под който се накланят бутайки и дърпайки
                      1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                      и делта

                      Comment


                      • #56
                        чеки чеки малко. първия боксер на алфа е 1186сс . после правят 1286сс, 1351сс и 1490сс . по-късно излиза 1712сс който вече е уголемен 1490сс двигател.последния боксер -1,6 двигателя който е 1596сс е събран от комбинация от 1490сс и 1712сс.
                        основния "проблем" на тия двигатели е че са с 3 лагера на коляновия.хидравличните повдигачи с новите глави ги слагат първо на 1,5 и 1,7 до колкото знам.
                        какво има да доказваш за двигатели произвеждани 30 години и спрени от производство преди 15.
                        точка

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
                          Айде втори опит:
                          1) От 1.3 са взети колянов вал и биели
                          и с 4 mm по-големи бутала се е родил 1.5

                          2) Твоя 1.6 е взел от 1.3 биелите,
                          а коляновия вал е прекопиран от този на 1.3, но с малко
                          повече ход и се ползва и при 1.7
                          А после се чудим защо 1.6 и 1.7 хапват биелни лагери и
                          бутални болтове. Ами просто шийките на вала и самите лагери са от 1.3

                          3) Следващия път започвам да пиша за точни размери,
                          натоварвания и ускорения, за да се види, че 1.7 е прецакано прасе.
                          Засега ще издам, че доста от главоболията идват от
                          увеличеният на 72 mm ход в комбинация с късите биели
                          и големият ъгъл под който се накланят бутайки и дърпайки
                          Колега и това и предишното ти мнение са чиста теория на вероятностите която развиваш сам и то доста грешно
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
                            Айде втори опит:
                            1) От 1.3 са взети колянов вал и биели
                            и с 4 mm по-големи бутала се е родил 1.5

                            2) Твоя 1.6 е взел от 1.3 биелите,
                            а коляновия вал е прекопиран от този на 1.3, но с малко
                            повече ход и се ползва и при 1.7
                            А после се чудим защо 1.6 и 1.7 хапват биелни лагери и
                            бутални болтове. Ами просто шийките на вала и самите лагери са от 1.3

                            3) Следващия път започвам да пиша за точни размери,
                            натоварвания и ускорения, за да се види, че 1.7 е прецакано прасе.
                            Засега ще издам, че доста от главоболията идват от
                            увеличеният на 72 mm ход в комбинация с късите биели
                            и големият ъгъл под който се накланят бутайки и дърпайки
                            Ете такова нещо не бех чувал

                            Всички биели на боксерите са еднакви,с една малка разлика,теглото.И как реши ,че 1,7 е по трошлив от 1,3.За твое сведение ще кажа.......1,3/1,5 са с колянов вал 67,2мм ход и 80/84мм диаметър на буталата,а 1,7 е с 72мм ход,което е с 2,8мм повече,НО това е за 180% на вала ,а ако искаме да разберем колко се е увеличило рамото на вала делим тези 2,8мм на две или = 1,4мм е разликата в рамото на мотовилковата шийка на коляновият вал.

                            А и друго,за пръв път чувам за боксер с разбити бутални болтове

                            Незнам за тебе,но аз лично от 1,7 16v извадих 250 катъра и 300 нютона на колелата и още е в движение,ебати и трошливите боксери ,ааааа.


                            А тука ме подсеща БОБИ 33,че май от разликата в картерите идва проблема........,
                            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                            Comment


                            • #59
                              Ok не се избиваите ...Просто исках да знам става ли модификацията...Ха сега здравейте на всички!!!Да колата ще се прави в близко бъдеще.И за това исках да знам как да станат работите,и колко мога да изцедя от двигателя.Да чукам на дърво за сега той е мн добре.Тегли здраво,само ниските дет нещо ми бягат като е студена ,че и после от време на време.Та и 10 коня отгоре ще са ми мн добре.Колата между другото е идялна за младши шофиьори като мен които искат да се ошлаифат в зимането на завои с по висока скорост ...мн е директна,което мн ама мн ме кефи.всеки път когато я покарам млко по нервно ,ми греива усмивката на лицето.та така чакаме финанси още,те първа трябва да пиша на колегата Kris да видим как ще го отнасяме задният мост...После следват бели мигачи и брони и чак като събера парички смятам да понапукам мотора... мерси за подробното инфо колеги....

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                                За твое сведение ще кажа.......1,3/1,5 са с колянов вал 67,2мм ход и 80/84мм диаметър на буталата,а 1,7 е с 72мм ход,което е с 2,8мм повече,НО това е за 180% на вала ,а ако искаме да разберем колко се е увеличило рамото на вала делим тези 2,8мм на две или = 1,4мм е разликата в рамото на мотовилковата шийка на коляновият вал.
                                Това ми е ясно, но не разбирам къде бъркам в разсъжденията от горните постове.

                                Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                                А тука ме подсеща БОБИ 33,че май от разликата в картерите идва проблема........,
                                Забавлявайте се вие...
                                Поздрави на Боби! Капаците вече са монтирани

                                И кажете къде греша, че ще ви дойда на разпит до сервиза
                                1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                                и делта

                                Comment

                                Working...
                                X